☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

افغانستان قهرمان بوکس جهان

افغانستان قهرمان بوکس جهان

به گزارش خبرنگار پامیر(pamipress.com)، حمید رحیمی، بوکسر افغانستانی با غلبه بر حریف بیلاروسی اش، قهرمان مسابقات اتحادیۀ بوکس جهانی (WBU) در بخش آزاد شد.

گفته می شود که رحیمی توانست حریف خود روسلان رودیچ روسی را در هشت روند مسابقه ضربه فنی شکست دهد.

مجیب الله رحمانی، سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت که این مسابقه در شهر هامبورگ کشور آلمان برگزار شد.

پاینده اختری، رییس فدراسیون مشت زنی افغانستان گفت: این مسابقه کاملا حرفه ای برگزار شد و حریف حمید رحیمی دارنده کمربند جهانی بود.

آقای پاینده افزود که با پیروزی حمید رحیمی در این مسابقه، این ورزشکار کشورمان به عنوان مشت زن حرفه ای توانست با ضربه فنی حریفش را شکست دهد و قهرمان در سطح جهان معرفی شود.

مجیب الله رحمانی اظهار داشت: آقای رحیمی در این مسابقه، به خوبی درخشیده و بعد از هشت روند روسلان رودویچ از کشور بیلا روس را شکست داد.

در عین حال، اتحادیه ورزشکاران مقیم اروپا نیز در وب سایت خود این قهرمانی را تائید کرده و آن را تلاش زیاد رحیمی عنوان کرده است.

همچنین آقای اختری گفت: با این پیروزی، جایگاه مشت زنی افغانستان در سطح دنیا نیز تغییر کرده و حریفان بزرگ ما واقعیتی به نام افغانستان را در رقابت های مشت زنی باور کرده اند.

رییس فدراسیون مشت زنی افزود که شرکت یک ورزشکار افغانستانی از قشر اناث به مسابقات المپیک 2012 لندن قطعی شده و به همین ترتیب سه ورزشکار دیگر نیز قرار است که در دور نهایی این مسابقات در 14 حمل سال جدید، در شهر آستانه قزاقستان برگزار مسابقه دهد.

پاینده اختری می گوید که قهرمانی حمید رحیمی، پس از 69 سال اولین عنوان قهرمانی جهان را برای افغانستان به ارمغان آورده و یک دستاورد خوب برای کشور است.

نظرات 1 + ارسال نظر
غلامعلی حسینی بهجانی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 http://poolparoo.blogsky.com

سلام! شما با افتخار لینک شدید. اگه صلاح دونستید ما رو هم لینک کنید. در ضمن من به هیچ وجه نژادپرست نیستم و تمام مرض های جغرافیایی رو هم ساخته دست قدرت ها می دونم تا با اون به ضعفا زور بگن. مرزها هیچ چیزی جز تفرق نوع بشر نداشته اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد