☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

شعر نو

تو با رون که رفتی   شبم زیرو رو شد    . یه بغض شکسته رفیق گلوم شد.تو باران که رفتی  دل باغچه پجمرد .تمام وجودم توی آینه خط خورد .هنوز وقتی بارون تو کوچه می باره  دلم غصه داره دلم بیقراه .نه شب عاشقانست  نه رویا قشنگه  دلم  بی تو خونه دلم بی تو تنگه   یه شب زیر با  رون  که  چشمم  به راهه می بینم که کوچه پر نور ماهه

تو ماه منی که تو بارون رسیدی  امیدمنی تو شب نامیدی. اینجا جا داره اول از خدا وبعد از پدر و مادر  خود  سپاس گذاری  کنم  که مرا  اینجا رساندنند  عید شما مبارک

بی تو من ...

 

 

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن                                                                     

                                                به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق                                                                    

                                               تقصیر چشمای تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق ؟ 

سرم تو لاک خودم و دلم یه جو هوس نداشت                                                                  

                                                بس که یه عمر آزگار کاری به کار کس نداشت

تا اینکه پیدا شدی و گفتی ازاین چشمای خیس                                                                

                                                       تو دفتر ترانه هات یه قطره بارون بنویس

عشقمو دست کم نگیر درسته مجنون نمیشم                                                                    

                                                    وقتی که گریه می کنی حریف بارون نمیشم

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن                                                                 

                                              به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

هنوز یه قطره اشکتو  به صد تا دریا نمی دم                                                                 

                                                     یه لحظه با تو بودنو  به عمر دنیا نمی دم

همین روزا بخاطرت به سیم آخر می زنم                                                                      

                                                   قصه عاشقیمونو تو شهرمون جار می زنم