☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

دنیای این روزای من

دنیای این روزای من  

هم قد تن پوشم شده  

 

اینقدر دور از تو که  

دنیا فراموشم شده  

 

دنیای این روزای من  

درگیر تنهایی شده   

 

تنها مدارا می کنیم  

دنیا عجب جایی شده!  

 

 هر شب تو رویای خودم  

اغوش تو تن میکنم  

 

اینده ی این خونه رو 

با شمع روشن میکنم 

 

در حسرت فردای خود 

تقویمم و پر میکنم  

 

هر روز این تنهایی رو  

فردا تصور میکنم  

  

هم سنگ روزهای من  

حتی شبم تاریک نیست 

 

اینجا بجز دوری تو  

به من نزدیک نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
www.andam-mr.ir/profile جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:02 http://www.andam-mr.ir

سلام دوست عزیز
یه سری به ما بزن و آهنگ ورزشی (تکنو) دانلود کن.
اگه دوست داشتی ما رو هم لینک کن.
فعلا با ی ی ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد