☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

دگر.....

 

دگر به دلم صابون نمی زنم  

که  او می اید شادی و لبخند می اید! 

 

خودم هستم خودم باید شادی و لبخند  

بسازم  

 

اره 

 همین درسته باید لبخندم از  

 

حضور خودم باشد  

از سلامتی و تندرستی  

 

از جوانی و عمر باقیمانده  

 از خاطرات عزیزان  

 

کنار پدر و مادر  

از خاطرات عزیزانی که نیستند : پدر بزرگ و مادر بزرگم و عمه ام 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 http://www.behaminsadegiha.blogsky.com

به سوی ماه برو !

حتی اگر خطا رفته باشی ، در میان ستاره هایی ...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد