☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

سلام

 

 

 

 

 

سلام  

 

من در سفر بسر میبرم  

 

سال نو مبارک  

 

التماس دعا

 

 

 

 

 

 

هنوز نرفتم مسافرت  

 

۱ شنبه میریم ساعت ۵:۳۰ ترمینال هستیم .....  

 

روزهای عید تا ۷.۸ روزش که تو سفرم نمیتونم اپ کنم

جمله عاشقانه همدانی :

 

 

 

 

 

 

جمله عاشقانه همدانی :
 

با تمام چفته چولیت، شته شولیت، پته  

 

پیسیت، قد یه خیار چولسیده داغانتم!

محبت را به هیچ چیز

 

 

 

 

محبت را به هیچ چیز  

 

تشبیه نتوان کرد زیرا  

 

که هیچ چیز دقیق تر 

 

 و لطیف تر از محبت نیست.

خودتونو 4 شنبه سوزی نکنید

 

 

 

 

 

من اینجا بس دلم تنگ است ، و هر سازی که  

 

می بینم بد آهنگ است ، بیا ره توشه برداریم قدم  

 

در راه بی برگشت بگذاریم ، ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است .

چاکریم با معرفت !

 

 

 

 

 

 

اگه ۸ لایه ایزوگامت کنن باز هم ازت معرفت چیکه میکنه !  

 

چاکریم با معرفت !

خرس ها با یک

 

 

 

 

 

 

خرس ها با یک ظرف عسل خر می شن .  

 

اسب با چند حبه قند  

 

. طوطی با تخمه .  

 

 

سگ با استخوان . 

 

 راستی تو هنوز موز دوست داری !

به دنبال رفیقی باش

 

 

 

 

 

به دنبال رفیقی باش که با تو گریه  

 

کنه چون کسی که با تو بخند زیاد است.

 

 

 

 

 

 

سلام  

 

من هنوزم نرفتم ولی تا چند روزی دیگه تا ۲۸یا ۲۹ که میریم  

 

قلبم مثل ادمای عاشق هی تند تند میزنه اخه قرنهاست مسافرت نرفتم  

 

مسافرت تعطیلات سال ۹۱ عید نو روز

 

 

 

 

 

 

سلام  بچه های عزیز قرار شده  

 

امسال تعطیلات نوروز امسال بعد  

 

از ۱۵ سال دو لاره بریم مسافرت 

 

بنظر شما من با خود گوشیم و  

 

ببرم کافیه یا کتاب و لپ تاپ و ... 

 

ببرم منتظر نظرات شما هستم  

 

 

 

 

 

 

 

اگر کسی را نداشتی

 

 

 

 

 

اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی به  

 

 

 

آسمان بیندیش ، چون در آسمان کسی هست که به تو می اندیشد  

شب برای چیدن

 

 

 

شب برای چیدن ستاره 

  

های قلبت خواهم آمد  

 

.بیدار باش من با سبدی 

 

پر از بوسه میآیم و آن 

 

 را قبل از چیدن روی  

 

گونه هایت میکارم تا 

  

بدانی ای خوبم دوستت دارم

یارو لباس مشکی پاره پوشیده بود.

 

 

 

 

 

یارو لباس مشکی پاره  

 

پوشیده بود. میگن چی 

  

شده؟ میگه بابام مرده! 

  

میگن چرا پاره پوره پوشیدی؟ 

 

میگه: خدا بیامرز، نمی  

 

ذاشت خاکش کنیم!!!

عشق همانند مغناطیسی

 

 

 

 

 

عشق همانند مغناطیسی 

 

 است که ما را به مبدا خود جذب می کند

امروز را برای بیان عشق

 

 

 

 

 

امروز را برای بیان  

 

عشق به عزیزانت غنیمت 

 

 بشمار ، شاید فردا  

 

احساسی باشد، 

 

 اما … عزیزی نباشد!

احکام عمر خلیفه دوم لعنت الله علیه

 

 

 

 

 

احکام عمر خلیفه دوم

ایا میدانید که عمر لعنت الله علیه

بر خلاف دستور اسلام گفته بود

که بر مدفوع گربه هم میتوان

سجده کرد یعنی می توان با آن نماز

به جای مهر نماز خواند

اگه این اس- ام -اس رو خوندی یعنی دوستم داری

 

 

 

 

 

 

اگه این اس- ام -اس رو خوندی یعنی دوستم داری
اگه پاکش کنی عاشقمی
گه جواب بدی دیوونمی
اگه جواب ندی یعنی منو می خوای.
.
.
.
.
.
حالا چه خاکی تو سرت میریزی؟؟؟؟؟