☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

نجوایی از سوی تو

نجوایی از سوی تو ،  

نگاهی کوتاه از تو ، 

 لبخندی بر لبان زیبایت ،  

و من خود را غرق در عشق دیدم .

یافتن دوستان خوب سخت .....

    یافتن دوستان خوب سخت است سخت  

                    تر از آن ترک آنهاست فراموش 

                                               کردنشان غیر ممکن است

تاحالا کسی بهت گفته چقدر ناز و خوشگلی؟ ، نه؟ من هم نمی گم!

تاحالا کسی بهت گفته چقدر ناز و خوشگلی؟  

 ، نه؟ من هم نمی گم!

دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است

          

             دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است

نگاه اولت بر من اثر کرد، نگاه دومت دیوونه‌ام کرد، نگاه سومت عاشق

نگاه اولت بر من اثر کرد، نگاه دومت دیوونه‌ام کرد، 

 نگاه سومت عاشق‌ترم کرد، اه، 

 گندشو در آوردی، نگاه آخرت دیگه هیزبازی بود .

اگر کسی ترا آنطور که میخواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو

اگر کسی ترا آنطور که میخواهی دوست ندارد،  

به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد

.

محبت را به هیچ چیز تشبیه نتوان کرد زیرا که هیچ چیز دقیق تر و لطی

محبت را به هیچ چیز تشبیه نتوان کرد زیرا که  

هیچ چیز دقیق تر و لطیف تر از محبت نیست

پاتو از زندگیم بکش بیرون.

پاتو از زندگیم بکش بیرون.
.
.
.
.
جورابات بو میدن!

روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم … لامپ ۱۰۰ هم نبودی من اشتبا

روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم … لامپ ۱۰۰ هم نبودی من اشتباه کردم!

میلاد حضرت محمد مبارک

خدایا!

من پیامبرت را ندیده ام اما به او ایمان آوردم پس خدایا خودت کاری کن در اون دنیا همنشین او در بهشت شوم.

                                                                                                                            آمین

میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را به همه دوستان گلم و مسلمانان جهان تبریک عرض میکنم


راستی تو هنوز موز دوست داری !

خرس ها با یک ظرف عسل خر می شن . 

 اسب با چند حبه قند . 

 طوطی با تخمه . 

 سگ با استخوان .  

راستی تو هنوز موز دوست داری

!

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار ، شاید فردا احساسی

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار ،  

شاید فردا احساسی باشد، اما … عزیزی نباشد

!

سلام.

سلام

.
.
.
.
.
.
ول کن دیگه بابا
یه سلام کردیما
راه افتادی دنبالم!!!

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون

.


.
.
.
.
.

ای کلک! چه زود دلت واسم تنگ شد!

وای..............

پیوند عشق حقیقی حتی به مرگ گسیخته 

 نمی شود چه رسد به دوری

دیشب از دوری تو مرغ دلم پر می زد ، تا دم صبح فقط یاد تو در دل می

دیشب از دوری تو مرغ دلم پر می زد ، تا دم صبح فقط یاد تو در دل می زد