☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

تسلیت

تسلیت  

 

 

شهادت امام جعفر صادق علیه السلام  

 

برهمه ی شیعیان تسلیت باد

 

خلوت دل

 

 خدایا من دلم قرصه !
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت
که حتی روز روشن نیست

بوسه باد

 

 

بوسه باد خزونی  

 

با هزار نامهربونی  

 

زیر برگ  و باد و بارون  

 

میگی طعمه خزونی 

 

برگ سبز و تر و تازه 

 

رنگ سبز شو می بازه 

 

قرق بوسه های باد و وحشت روزهای تازه  

 

می کنه دل از درختا  

 

میشه اواره ی کوچه  

 

کوچه ای که یادگار  

 

روزای رفته و پوچه  

 

میشینه گوشه ی کوچه چشم به اسمون  

 

میدوزه میکنه یاد گذشته دلش از غصه میسوزه 

 

یاد روزهایی که کوچه زیر سایه ی دلم بود 

 

مهربون درخت عاشق مست عطر نفسم بود   

 

سهم من از بوسه ی باد  

 

چی بگم ای داد و بی داد  

 

غم زردی و  تباهی مردن   رفتن از یاد

 

 

 

 

دار و ندارم ...

 

از ادما دلم گرفت واسه همیشه  

 

 میخوام دعا کنم اما نمیشه 

 

حتی خدام دیگه جوابمو نمیده ! 

 

خدا جون کاری بکن نگو نمیشه  

 

بهم نگو گناه من واسه کی بوده 

 

نگو که اشتباه من واسه چی بوده 

 

دوستش داشتم دوسش داشتم با دل خستم 

 

بدون اون نمیتونم من خیلی تنهام 

 

چه کردن ادما با روزگارم  

 

چه کردن با خودم دار و ندارم   

 

اگه دنیا میخواست تنها بمونی  

 

نمیخواستم اونو تنها بزارم 

 

 

 

گل مریم

  

  

گل مریم سر را تو پرپر کردم   

  

ندانستم قسمهایت باور کردم    

  

به یادت بیادم امد آن شب در   

  

سکوت صحرا تو بودی من و مهتاب و   

  

عطر  و گل ها رها بود ز غمها دل ما  

  

رفتی و شد فنا آِن رویا در دلم شد  

   

بی تو  هنگامه بر پا در انتظارت عمرم   

  

هدر شد نفرین بر این دنیا

  

واسم مهم نیست ...

 

 

دل من خسته شده مرغ پر بسته شده  

    

دلم صد پاره شده بی تو اواره شده   

  

هر روز به یه جرمی سوزوندیش  

    

میگی همینیه که هستی   

  

نمیشه از تو رد بشم بد جوری وابسته شدم      

  

واست مهم نبود که بودم    

  

حق من این نبود که تو     

  

حالا بهم بگی برو   

  

منی که عاشق تو بودم  

  

خسته شدم از این همه نیرنگ تو   

  

فقط برو هر چی که دارم مال تو  

  

خسته شدم از این همه در به دری   

  

دیکه مهم نیست که ندارم تو رو  

  

  

رفتی...

  

  

رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم    

  

بی تو من اسیر دست آرزو های محالم   

  

یاد من نبودی اما من به یاد تو شکستم  

  

غیر تو که دوری از من دل به هیچ کسی نبستم  

  

  

دروغ نگو..

  

   

  

دروغ نگو من بچه نیستم دیگه ....  

  

بازیم نده بازیچه نیستم دیگه...  

 

دیگه بهم نگو عشق تو راسته ...  

  

که دلت عاشقه برام هلاکه...  

  

باهام نمون حرفامو باوربکن...  

  

زندگی مو از این سیاهتر نکن...  

کدومو باور بکنم؟

  

بمن بگو دروغا تو ...  

  

یا که اون قسم هاتو ..  

  

اون خنده ها و دلبری...  

  

یا وعده های سرسری ...  

  

کدومو باور بکنم...  

  

موندم منو ناباوری...

وقتی بارون ...

 صبح دیدم...  

  

 صبح دیدم خورشید ...  

تو گوش ابر هامی خونه...  

که فقط به خونه ی ما...  

به هوای تو میاد....  

میدونم که تو شهر ما...  

فقط برای تو میاد...

چرا!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

  

  

خاک بی حاصل بارون خورده...  

  

غنچه وا نشده پژمرده ....  

  

گل از ادم و عالم رونده....  

    

تو رو چی از عاشقی ترسونده...   

  

چرا از نگاه من بیزاری .....  

  

تو که هستیمو تو دستات داری ؟!!!...  

  

چرا از عاشقی حیرونی چرا؟!!  

  

چرا قدرم ونمیدونی چرا؟!!  

 

حرف آخر

 

برام هیچ حسی ..بهتر از این نیست...  

 

کنار تو بودن .. خود ارامشه .... 

 

منو از این قفس .. رها نمیکنی .... 

 

کنارمی  ... به من ..

 

نگاه..  ....!!!!!  نمیکنی !!!!!