☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

طوفان

 

 

 

خوشا موجی تشنه توفان سر کش و جوشان  که می نا لد  ز خود غافل

سپرده دل به دریا ها من همان موجم تو همان توفان

خوشا برگی تشنه باران سر خوش و خندان  که می بالد زه خاک و گل سپرده سر به رویا ها

من همان  برگم تو همان باران زه  شوق  تو مستم خرابم  خرابم

زه خود در  هوایت  تهی چون حبابم  اگر بی توباشم چو نقشی بر آبم

سراسر بیابان سراپا سرابم  چو نیلو فر در نو می پیچم  بی تو من هیچم

به غیر از غم تو گناهی ندارم غمی دیگر نمی دانم

کجا می گریزم که راهی ندارم   رهی دیگر نمیدانم

زتو ناگذیرم  پناهی ندارم  که در گاهی بجز این در نمی دانم

فریاد

وا فریادا  وافریادا

کارم به یکی تهفه نگار افتاد گر داد من شکسته دادا

ور نه من و دل هر  چه با داباد

آخ عشق از عزل هست وتا ابد خواهد بود

جوینده عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت اشکارا  آید هر دل که نا عاشق است بد خواهد بود

یارب ز شراب عشق سرمستم کن ای دوست

یکباره به بند عشق پابستش  کن ای خدا

در هر چه عشق است تهی دستم کن در عشق خودت نیست کن و هستم کن

ای سجده گه اهل وفا ابرویت  وی قبله ی جان حق پرستان کو یت

هر سو که کنم ه جا که روم باشد به خدا دلم سویت

خدای دل ما

با سلام

من رضا هستم امیدوارم برای شما ها این دست نو شته ها  مفید با شه

و به دلتان بشینه  ودر هر چه پیشرفت این وب  میتونید مرا با ایمیل ها تون

یاری کنید

دو دو ست عزیز و گرامی برایم ایمیل فرستادند

ازاین دو گرامی متشکرم

 وقتی این ایمیل از طر ف ایشون به من رسید خوندمش

شوق بیشتری برای پیشرفت این وب به من دست داد  

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد