☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

تسلیت

پیشاپیش شهادت امام اول علی علیه السلام  

را به تمامی شیعیان و دوست دارانش تسلیت  

عرض می کنم التماس دعا شب نوزدهم رمضان شب اول قدر

نظرات 1 + ارسال نظر
REZA شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:25 http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام همنام!!
خیلی وقت بود که از شما بی خبر بودم - ماشاالله حسابی پرکار هستی و چند تا وب زدی! خیلی خوبه! به قدرت وب اطمینان داشته باش! جدی میگم ها....... راستی این روزها مشغول چه کاری هستی؟ هنوزم خیاطی؟ به من ایمیل بزن چون بلاگمو کمتر چک میکنم اما ایمیل هامو روزی ۲ الی ۳ بار چک میکنم!!
great.reza@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد