☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

سوال آخر

 سوال آخر

 

دیوار سخت فاصله

بین من و تو حا ئله

هر جا می خوای بری برو

از تو نمی کنم گله

هیچی میون ما دو تا

باقی نمونده بی وفا

عشق و وفا به زور که نیست

دل بی گناهه به خدا

اشکهای شورم یه طرف

مرگ غرورم یه طرف

داغ نخواستن رو این قلب صبورم یه طرف

خواستی ندی جوابمو

حتی ندیدی خوابمو

کاشکی ولی جدا کنی

تو از همه حسابمو

نیستی و عکست روبروم

می خنده باز به آرزوم

می بینمت کنارمی

توی خیال بی دوام

باز دیگه بی خیال من

بغضای کهنه مال من

با رفتنت جواب دادی

به آخرین سوال من

حالا دیگه بی خیالتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد