☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......
☺   ҉  سبزه به ناز مےآید  ҉    ☺

☺ ҉ سبزه به ناز مےآید ҉ ☺

خواست خدا مے آید......

اون که یه روز بی خبر قید همه دنیا مو زد

اون که یه روز بی خبر  قید همه دنیا مو زد  

 

گمشده ی قصه ی من به صبح فردا نرسید  

تشنه ی یک قطره ی به موج دریا نرسید 

  

رفت که رفت حتی منو صدا نکرد 

رفت که رفت حتی منو نگاه نکرد  

 

اون که یه روز بی خبر  قید همه دنیا مو زد   

قید تمام خاطرات تمام لحظه ها رو زد 

 

مثل یه  پرنده تو هوا یکباره پر کشید و رفت  

با همه ی دلدادگی به عشق من خندید و رفت 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:10 http://www.parsitel2.blogsky.com

سلام دوس عزیز من شما را لینک کردم.
لطفا من را با عنوان((داستانهای زیبا-عجایب)) جهان لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد